< Return to Video

Project Camelot / Supervojaci / Michael Prince a Max Spears 4/6

  • 0:00 - 0:05
    Existuje tam aj iná viera v Boha ci Bohov.
  • 0:05 - 0:07
    Je to forma programovania.
  • 0:07 - 0:08
    Áno.
  • 0:08 - 0:09
    Nieco ako propaganda.
  • 0:09 - 0:10
    Áno.
  • 0:10 - 0:14
    Oni sa volajú Bohovia, ale oni sú len ludia presnejšie reptiliáni z mäsa a kostí.
  • 0:14 - 0:21
    V skutocnosti sú to len ludia, reptiliáni, len ludia, aj ked sa volaju Bohovia.
  • 0:21 - 0:23
    Správne.
  • 0:27 - 0:31
    Bol niekto z Vás pocas tohto života v Egypte?
  • 0:31 - 0:34
    Nie pokial si vedomo pomätám.
  • 0:34 - 0:38
    Nie v Egypte, ale v Tunisku.
  • 0:38 - 0:43
    A existovali dôvody, preco som tam bol.
  • 0:43 - 0:48
    A mali ste nieco docinenia s obzvlášt vysokými bytostami?
  • 0:48 - 0:52
    Obzvlást špeciálne vysoké bytosti...nephelin?
  • 0:53 - 0:54
    Áno, vysokých 9 stop.
  • 0:54 - 0:57
    Vysokých reptiliánov?!
  • 0:57 - 1:01
    Tí, ktorí vyzerajú a podobajú sa na reptiliánov, nie na ludí.
  • 1:01 - 1:10
    Nie som si istý, ci ste si vedomý videozáznamu z "Good Forth Hill".
  • 1:10 - 1:15
    Rozprávame o základni 9.
  • 1:15 - 1:16
    Nie.
  • 1:16 - 1:22
    V roku 2009 vela z nás supervojakov mali misiu v Anglicku.
  • 1:22 - 1:27
    V skutocnosti sa jednalo o záchrannú prácu pri havárii.
  • 1:27 - 1:31
    V skutocnosti sa nejednalo o skutocnu mimozemskú lod, ale o Seznu.
  • 1:31 - 1:38
    Námorný admirál transportoval reptiliánov v malej Sezne na rokovanie, ale boli zostrelení.
  • 1:38 - 1:44
    A my sme boli skupinou, ktorá mala nastarosti záchrannú prácu pri havárii.
  • 1:44 - 1:50
    V skutocnosti to bolo nafilmované celom SAS z velkej vzdialenosti pomocou kamery s dlhým dosahom.
  • 1:50 - 2:00
    Reptiliáni a admirál boli katapultovaný z kokpitu, ked sa to stalo a skupina vysokých reptiliánov stáli pri lodi a
  • 2:00 - 2:01
    zachranovali tela.
  • 2:01 - 2:05
    Môžte to pozorvat na tomto videozázname, je to na youtube, je to celkom kontroverzné.
  • 2:05 - 2:12
    Môžte to pozorovat akí sú vysokí okolo 8 stôp potom sú tam supervojaci s normálnou výškou okolo 6 stôp.
  • 2:12 - 2:17
    Oni sú povedla s výškou 8 stôp a velkými hlavami.
  • 2:17 - 2:24
    A majú istý druh obtiahnutého obleku na sebe a dokonca môžte pozorovat malé roky, pokial si to problížite.
  • 2:24 - 2:33
    Kde si myslíte, že prezident Obama tu zapadá do celého scenária?
  • 2:33 - 2:42
    Domnievam sa, že on je spojený so skupinou ciernych komunistov-marxistov.
  • 2:42 - 2:45
    Je to komunistická frakcia.
  • 2:45 - 2:53
    Moja otázka smeruje skôr tým smerom, co do reptiliánov a pokrvnej línie tohto prezidenta.
  • 2:53 - 3:03
    Myslíte si, že Obama sa vztahuje vo svojej podstate k Mardukovi?
  • 3:03 - 3:08
    Patri medzi egyptskú královskú liniu, dieta Nefertitti s touto genetikou.
  • 3:08 - 3:11
    On bol celkom dozaista vytvorený.
  • 3:12 - 3:19
    Vyzerá to tak, že veríte, že kral Tut bol dietatom Neffertiti, ale existuje dokaz, ze to tak nie je.
  • 3:22 - 3:37
    V skutocnosti sa verí, že existuje prepojenie medzi králom Tut a Obamom, co do genetiky.
  • 3:37 - 3:43
    K otázke, ktorú ste sa spýtali, odpoved znie: Áno.
  • 3:43 - 3:48
    Pretože si myslím, že egyptskí faraóni boli priamo prepojení s Annunaki.
  • 3:48 - 3:54
    Ale domnievam sa, že to už nie je originálny Obama, ktorého teraz vidíme, jedná sa o multiverziu/klon a
  • 3:54 - 3:57
    pôvodná verzia je niekde inde alebo v podzemí.
  • 3:57 - 4:01
    Michael myslíš si to tiež?
  • 4:01 - 4:05
    Domnievam sa, že má vela klonov podla mojho chápania veci.
  • 4:05 - 4:06
    Celkom dozaista.
  • 4:06 - 4:11
    A co Bushovci, myslíte si, že majú vela klonov tiež?
  • 4:11 - 4:16
    Myslím si, že Bush junior má klony.
  • 4:16 - 4:24
    Podla mojho chápania je to tak, že cím viac ste položený podla hierarchie, tým menej máte klonov.
  • 4:24 - 4:30
    Pocula som tiež klony, že klony velmi dlho nie sú nažive.
  • 4:30 - 4:33
    Áno, to je pravda.
  • 4:33 - 4:38
    Niektorí majú životnost 1 rok a potom sa zacnú rozpadat.
  • 4:38 - 4:42
    Ale opätovne cím viac máte klonov, tým lahšie ste kontrolovaný.
  • 4:42 - 4:52
    Je to ako ked máte dvojicku a vaša dvojicka ochorie, potom tá druha je tiež pod stresom a ochorie taktiež.
  • 4:52 - 4:58
    Ciže cím viac klonov máte, tým viac dokážete oplyvnovat takto celú skupinu.
  • 4:58 - 5:01
    Ciže posledná vec, ktorú by ste chceli je strata klonov.
  • 5:01 - 5:03
    Jedná sa o kolektívnu mysel.
  • 5:03 - 5:05
    Celkom presne.
  • 5:05 - 5:11
    42 chlacov v Ibis programe oni neboli klony ako takí, ale skor bratia, biologickí bratia.
  • 5:11 - 5:17
    Ciže nie sú identickí ale podobní.
  • 5:17 - 5:20
    Je to presne ako vyzerá Max a Ja, sme si podobní.
  • 5:20 - 5:21
    Podobné crty.
  • 5:21 - 5:26
    Ja si myslím, že pravdepodobne Max bol zavzatý do tohoto programu Ibis.
  • 5:26 - 5:31
    A tiež vela krát, ked ste dostali informácie bolo to akoby Vám boli tieto informácie podvedomo stiahnuté.
  • 5:32 - 5:39
    Cize vela z informácie, ktoré bolo odovzdaným týmto 42 detom, bolo im podvedomo stiahnute taktiež.
  • 5:39 - 5:44
    Co chcem povedat, že spolupracuju ako oddelene Vedomia, ale pracujú ako kolektív.
  • 5:44 - 5:54
    Myslíte si to aj o supervojakoch, že majú isté psychologické prepojenie?
  • 5:54 - 6:05
    Áno, povedal by som, že áno, ale ako som povedal, Max a ja sme boli na podobných miestach a v rovnakých krajinách.
  • 6:05 - 6:10
    Celkom od zaciatku od dna císlo jeden.
  • 6:10 - 6:20
    Ale ja som to nevidel, mám priatela v CIA a NSA, ktorý mi poskytol informácie.
  • 6:20 - 6:26
    Ale ja som nevidel v zázname, že by Max bol zaradený v tomto programe, ale mám spomineky, že to tak je.
  • 6:26 - 6:35
    Jediná osoba, ktorou som si istý, že je zaradená v Ibis-e, je priatel, ktorý pracuje pre CIA v Oak Ridge národných laboratóriach v Tennessee.
  • 6:35 - 6:37
    Je to podobné laboratóriam Los Alamos.
  • 6:37 - 6:42
    On má rovnaký vek ako my a podobá sa velmi na nás.
  • 6:42 - 6:49
    A on bol požiadaný aby ma stretol vo Virginii.
  • 6:49 - 6:59
    Jeho priatel mu ukázal obrázok z Ibis programu, bolo to v strede 80-tych rokov v národnom parku Britskej Columbie.
  • 6:59 - 7:09
    Ja som tam toho casu bol ako mladý chlapec, Max tam bol ako mladý chlapec.
  • 7:10 - 7:14
    A Zbigniew Brzezinski je tam s nami na obrázku.
  • 7:14 - 7:19
    Je tam okolo 12 chlapcov a oni všetci vyzerajú ako bratia.
  • 7:19 - 7:23
    Nie sú to identické klony, ale vyzerajú všetci ako bratia.
  • 7:23 - 7:28
    Neviem, ci Max je na tom obrázku, pretože je velmi nárocné vidiet tváre tých mladých chlapcov.
  • 7:28 - 7:32
    Nie sú to klony ako také ale biologickí bratia.
  • 7:32 - 7:37
    Donca je tam isté DNA prepojenie siahajúce aj k Bush-ovi.
  • 7:37 - 7:38
    Myslíte si to?
  • 7:38 - 7:39
    Áno.
  • 7:39 - 7:53
    V skutocnosti toto je zaujímavý zvrat, pretože mi bolo povedané, že Obamov otec je beloch a nachádza
  • 7:53 - 7:55
    sa velmi vysoko v našej vláde.
  • 7:55 - 7:57
    Nebolo mi povedané, kto ním je.
  • 7:57 - 8:03
    A jeho matka je cernoška, ciže je to celkom naopak v porovnaní s tým, co nám bolo povedané veréjne.
  • 8:03 - 8:11
    A to je možno dôvod, preco bol on vybratý a je možné, že ním je Bush.
  • 8:11 - 8:20
    Co by bol Rothshild...to so mnou rezonuje, áno.
  • 8:20 - 8:35
    Dovolte sa ma spýtat toto, ste si vedomí plánovaných zemských zmien v blízkej budúcnosti?
  • 8:35 - 8:39
    Boli ste s tým oboznámení?
  • 8:39 - 8:47
    Bolo mi povedané, že sú plánované nukleárne výbuchy na americkej pôde, co zmení celú geografiu.
  • 8:47 - 8:50
    Ludia sa ma pýtajú, kedy sa to stane?
  • 8:50 - 8:53
    Odohrala sa nedávna nukleárna explózia v Texase.
  • 8:53 - 9:02
    Pred niekolkými mesiacmi v jednej fabrike, ked sa na to pozriete vidíte velký na hubu podobajúci sa oblak.
  • 9:02 - 9:06
    Niektorí ludia povedia, že neveria v možnost takýchto nukleárnych výmien.
  • 9:06 - 9:10
    Ale bolo mi povedané z vysoko položených zdrojov, že sa tak stane.
  • 9:10 - 9:12
    A potom sa ludia, že kedy sa to stane?
  • 9:12 - 9:14
    Ale ved ono sa to deje!
  • 9:15 - 9:17
    Teraz.
  • 9:17 - 9:25
    Bolo mi povedané, že v Syrii... .p.Gordon "Duff" o tom rozpráva, že sa v tam zneužívajú nukleárne bomby.
  • 9:25 - 9:27
    Viete nieco o tom?
  • 9:27 - 9:31
    O tom neviem, nie som s tým oboznámený, co sa deje v Sýrii.
  • 9:36 - 9:39
    A co elektro-magnetické pulzné zbrane?
  • 9:39 - 9:42
    Poculi ste nieco o tom?
  • 9:42 - 9:46
    S tým nie som oboznámený taktiež.
  • 9:46 - 9:56
    Dovol mi nieco poznamenat, že tu možno existuje pozmenená osoba, ktorá tu so mnou jedná, ked si mi poslal materiály.
  • 9:56 - 10:04
    Osoba, ktorá tu teraz so mnou jedná sa zdá, že má rovnaké poznanie, ale nezdáš sa byt taká istá osoba.
  • 10:04 - 10:08
    Akým spôsobom to myslíš Kerry?
  • 10:08 - 10:14
    Myslím to tak, že tam bola pôvodne pozmenená osobnost, ktorá pred tým "fungovala" a
  • 10:14 - 10:21
    zaujala primárnu polohu a teraz možno už sekundárnu polohu.
  • 10:21 - 10:25
    Ale musíte mat dozaista pozmenenia ako tajný super-vojak.
  • 10:25 - 10:26
    Áno, áno samozréjme.
  • 10:26 - 10:29
    Je ich vela a pomaly sa vynárajú.
  • 10:29 - 10:40
    Myslím si, že si trafila klinec po hlavicke, dôvod, preco som bol schopný si pamätat tak vela, pretože sa snažím deprogramovat naspät.
  • 10:40 - 10:43
    Co tým chcem povedat?
  • 10:43 - 10:51
    Máte falošnú identitu osobnosti, ktorý vystupuje ako dobrý clovek, ktorého sa snažíte prezentovat svetu a
  • 10:51 - 10:55
    snaží sa být morálny a byt "ja som skutocne správny a láskavý".
  • 10:55 - 11:01
    A potom máte dalších, ktorí sú ovela viac prvopociatiocnejšie, alebo viac tmavšie.
  • 11:01 - 11:08
    Ciže to, co robia ludia, je tým, že sa snažia zbavit toho pôvodného a zlepšit tú dobrú osobnost.
  • 11:08 - 11:11
    To, co som spravil ja, je tým, že som to vymenil.
  • 11:11 - 11:18
    Snažil som sa zbavit toho chlapca, ktorý sa snaží byt vždy morálny a velmi milý.
  • 11:18 - 11:22
    Za úcelom toho, aby som dostal viac do popredia tú primárnu identitu mojej osobnosti.
  • 11:22 - 11:27
    Ciže spätne, ke´d som sa s Tebou rozprával, tak si sa rozprávala s "pánom svietislnko".
  • 11:27 - 11:30
    Teraz som len viac úprimný.
  • 11:30 - 11:35
    Chcem len povedat, že tá osobnost bola odlišná prinajmenšom na papieri v porovnaní s tým, co teraz cítim.
  • 11:35 - 11:38
    A to je dôvod, preco Ta neviem rozpoznat.
  • 11:38 - 11:46
    Rozprávam sa s velkým poctom ludí a casto, ked ich stretnem osobne, tak nevyzerajú ako na fotke.
  • 11:46 - 11:49
    Ich celá osoba je odlišná.
  • 11:49 - 12:00
    Co sa Ta chcem spýtat na základe toho, co mi tá osoba napísala a povedala, bolo celkom zaujímavé.
  • 12:02 - 12:10
    Zdielal nieco v tom zmysle, ze vedomie technologie versus AI- umela inteligencia, a o ich odlišnosti.
  • 12:10 - 12:19
    V podstate rozprával o tom ako v istom zmysle táto osoba...ktorá mi písala a je frakciou Vás celkom teoreticky...
  • 12:19 - 12:28
    písal mi, že vedomie technologii nie je vo svojom zmysle nasim nepriatelom.
  • 12:28 - 12:31
    Ale AI-umela inteligencia toto urcite predstavuje.
  • 12:31 - 12:32
    Ok.
  • 12:32 - 12:34
    Rezonuje to s Vami?
  • 12:34 - 12:47
    Toto bolo moje chápanie veci pred tým, ale moje chápanie pokrocilo a mal som ten pocit spätne, že všetky AI
  • 12:47 - 12:48
    sú skutocne nebezpecné.
  • 12:49 - 12:52
    A všetkých sa musíme zbavit.
  • 12:52 - 12:55
    Ale ako postupujete, ucíte sa viac.
  • 12:55 - 13:01
    Chcem povedat, že existujú isté Al, ktoré sú akceptovatelné a môžu byt kontrolované
  • 13:02 - 13:07
    a boli zaradené do supervojakov.
  • 13:07 - 13:15
    Ale rovnako tak sa môžu stat "chladné" a už viac nepracujú s emóciami.
  • 13:15 - 13:18
    S ludskými emóciami.
  • 13:18 - 13:20
    Ciže technológie nepracujú s ludskými emóciami taktiež?
  • 13:20 - 13:23
    Správne.
  • 13:23 - 13:30
    Niektorí supervojaci a cyborgovia si myslia, že teraz sú viac slobodní, pretože sa zbavili pocitov a cítia sa slobodnejší.
  • 13:31 - 13:37
    Ale opätovne je to o semantike, nie je to ani dobré ani zlé.
  • 13:37 - 13:41
    Co je dobré pre jednu osobu, nie je dobré pre inú osobu.
  • 13:41 - 13:46
    Ja nie som osoba, ktorá si myslí, že všetko je relatívne.
  • 13:46 - 13:51
    Chcem tým povedat, že rozumiem takú logiku, ale nesúhlasím s tým.
  • 13:51 - 14:02
    Ciže dokážete urcit, co je dobré pre osobu, teda ludskú bytost versus stroj versus AI.
  • 14:02 - 14:14
    Ale to je celá iná diskusia, ale je zaujímavé pocut, kde sa s tým celým teraz nachádzate, tým mám na mysly osobu ako ste teraz.
  • 14:14 - 14:19
    V porovnaní s tou osobou, ktorá mi zaslala tie informácie, co bolo pred niekolkými rokmi.
  • 14:19 - 14:20
    Áno.
  • 14:20 - 14:29
    Max, máš nejaké myšlienky vo veci stroje versus AI?
  • 14:29 - 14:35
    Ja nerozdelujem na dve skupiny teda AI a technologie a to akým spôsobom sú integrované do ludských bytostí.
  • 14:35 - 14:42
    Ale nepoznám špecifické rozdiely.
  • 14:42 - 14:44
    Medzi strojmi a AI.
  • 14:44 - 14:46
    V poriadku.
  • 14:47 - 14:54
    Ste oboznámení s podzemnými základnami v US, Anglicku?
  • 14:54 - 14:59
    V poriadku, viem o základni CLC 1 v Londýne, co je podzemná základna.
Title:
Project Camelot / Supervojaci / Michael Prince a Max Spears 4/6
Description:

more » « less
Duration:
15:01

Slovak subtitles

Revisions